ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΨΩΝΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Η Intel φιλοδοξεί επίσης να λύσει δύο προβλήματα που κοστίζουν στους λιανοπωλητές εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο και δη, αφενός την ελλειπή διαθεσιμότητα προϊόντων με μεγάλη ζήτηση, αφετέρου την συσσώρευση προϊόντων που τελικά προωθούνται με έκπτωση για να μειωθεί το κόστος της τήρησης αποθεμάτων. Η λύση βρίσκεται στα big data, υποστηρίζει η Intel, αφού οι λιανοπωλητές θα έχουν ένα εργαλείο που θα τους βοηθά να προβλέψουν καλύτερα το σωστό μίγμα προϊόντων για κάθε κατάστημα, να καθορίσουν την βέλτιστη τιμολόγηση και να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με την κατάσταση των αποθεμάτων τους, σε πραγματικό χρόνο (Intel Distribution for Apache Hadoop).

Intel Inside θα βρίσκεται επίσης σε σημεία πώλησης (Intel Context Aware Marketing). Η προβολή των προϊόντων αλλάζει με βάση την ηλικία και το φύλο του ατόμου που το επισκέπτεται, αλλά και πιο προσωπικές πληροφορίες όπως δεδομένα από τα κοινωνικά δίκτυα που συμμετέχει ο δυνητικός αγοραστής (Intel Advertising Network), σε συνδυασμό με δεδομένα που αφορούν την τρέχουσα διαθεσιμότητα σχετικών προϊόντων στο κατάστημα.
Τέλος, η Intel έχει αναπτύξει λύσεις με τις οποίες παρέχει προγνωστικά και συστάσεις για το πρέπει να ανοίξει και να κλείσει κάθε ταμείο με βάση την αναμενόμενη κίνηση πελατών (Intel Dynamic Staffing Optimization).
in.gr